Comandă și plată

  • Trebuie să mă înregistrez pentru a cumpăra produse?
Nu. Produsele pot fi achiziționate fără înregistrare, dar utilizatorii înregistrați au multe avantaje. Utilizatorii înregistrați își pot gestiona comenzile mai ușor, mai ales când vine vorba de înlocuiri și returnări. De asemenea, utilizatorii înregistrați au mai întâi acces la informații și reduceri exclusive. Vă rugăm să verificați Politica de confidențialitate pentru a afla ce informații personale colectăm atunci când vă înregistrați și în ce scopuri le folosim.
  • Există reduceri promoționale și coduri de reducere?
Desigur! Vânzătorul va oferi ocazional diverse oferte, reduceri și coduri de reduceri. Pot face parte din vânzările sezoniere, concedii, cooperări etc.
  • Unde și cum pot folosi codul de reducere?
Codul de reducere este introdus într-un câmp special furnizat în timpul procesului de comandă. După introducerea codului, prețul va fi dedus pentru suma codului.
  • Pot folosi mai multe coduri de reducere?
Nu. Puteți utiliza un singur cod de reducere per comandă și nu pot fi cumulate cu alte coduri promoționale.
  • Ce se întâmplă dacă uit să introduc un cod de reducere?
Odată finalizată comanda, nu mai este posibil să folosiți codul de reducere pentru aceasta. Codul promoțional poate fi utilizat pentru următoarele comenzi, dar este necesar să îl introduceți înainte ca aceasta să fie finalizată.
  • De unde știu că efectuată corect comanda?
După ce ați trimis comanda, vă vom trimite un e-mail confirmând că am primit comanda dumneavoastră. Acest e-mail confirmă că am primit comanda dumneavoastră și dacă nu primiți o chitanță prin e-mail, vă rugăm să contactați Serviciul nostru pentru clienți la: info@euro-markt.ro.
  • De unde știu că ste deja pe drum comanda mea?
După trimiterea comenzii către departamentul de livrare, vă vom trimite un e-mail cu numărul și linkul pentru a urmări comanda dumneavoastră. Ar trebui să așteptați câteva ore înainte de a verifica starea comenzii. Rețineți că serviciul de livrare funcționează numai în zilele lucrătoare și este nevoie de câteva ore pentru ca numărul de urmărire să fie introdus în sistem.
  • Pot anula comanda mea?
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin e-mail: info@euro-markt.ro. Vom face totul pentru a anula comanda dumneavoastră, dar în unele cazuri nu va fi posibil. Odată ce comanda a fost trimisă, nu mai este posibilă anularea acesteia.
  • Pot schimba adresa de livrare?
Schimbarea adresei de livrare nu este întotdeauna posibilă. Contactați serviciul clienți la info@euro-markt.ro cât mai curând posibil. Vom face totul pentru a ne asigura că adresa de expediere este schimbată înainte ca, comanda să părăsească depozitul nostru. Din păcate, odată ce comanda este ambalată, adresa de livrare nu mai poate fi schimbată.
  • Pot face modificări la comanda mea după finalizarea comenzii?
Din păcate, odată ce comanda este finalizată, aceasta nu mai poate fi modificată. Ar trebui să contactați Serviciul Clienți cât mai curând posibil la info@euro-markt.ro pentru a anula comanda curentă și a face una nouă. Vă rugăm să rețineți că odată ce comanda este ambalată și pregătită pentru serviciul de livrare, aceasta nu mai poate fi anulată.
  • Cum plătesc pentru comanda mea?
Pentru a plăti comanda dumneavoastră, puteți utiliza următoarele metode de plată:
Carduri de credit și de debit: Visa, MasterCard
Plata la livrare
  • Datele mele de plată vor fi sigure?
Toate tranzacțiile sunt gestionate direct de furnizorii de servicii de plată, prin criptare sigură și standarde bancare stricte.
Informațiile despre card sunt trimise direct băncii și nimeni, cu excepția băncii, nu are acces la aceste date, deci nici măcar Vânzătorul.
  • Când trebuie să contactez PayPal?
Rețineți că nu avem acces la contul dumneavoastră PayPal, deci va trebui să-i contactați dacă doriți să deschideți contul PayPal, să vă schimbați parola, să verificați starea tranzacției sau dacă există orice altă problemă legată de PayPal.

Livrare, costuri livrare și monitorizarea comenzii

  • Cât timp va dura până va ajunge comanda mea și care sunt costurile de livrare?

Timpul de livrare:
Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare și începe din ziua în care serviciul de livrare a preluat coletul.

FAN Courier

0-2 kg

19.99 Lei

 

2-5 kg

24.99 Lei

 

5-10 kg

28.99 Lei

 

10+ kg

32.99 Lei

Cargus

0-2 kg

18.99 Lei

 

2-5 kg

22.99 Lei

 

5-10 kg

26.99 Lei


Transport gratuit:
Pentru comenzi de peste 300 Lei livrarea este gratuită.

  • Trebuie să plătesc taxe vamale?
Toate comenzile sunt trimise din UE. Taxele vamale nu sunt percepute în statele membre UE. Toate comenzile pentru țări din afara UE pot fi aprobate prin vamă, dacă legea din aceste țări impune acest lucru. Pentru mai multe informații vamale, verificați legile naționale de import, vamale și accize.
Taxele vamale și suplimentare nu sunt incluse în preț.
Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele taxe vamale și taxe suplimentare.
  • Pot urmări livrarea comenzii mele?
Vânzătorul folosește serviciul de livrare GLS ale cărui transporturi pot fi urmărite astfel încât să știți unde se află comanda dumneavoastră în orice moment. Veți primi un e-mail cu informații de urmărire a livrării atunci când livrarea dumneavoastră este preluată de către Compania de livrare, adică odată cu ieșirea din depozitul Vânzătorului.
  • Unde este comanda mea și cum o pot urmări?
Scopul nostru este să vă trimitem comanda în termen de o zi lucrătoare (de luni până vineri). Dacă ați făcut o comandă vineri seara, comanda dumneavoastră va fi trimisă în prima zi lucrătoare (luni).
Odată ce comanda a fost trimisă, pe adresa dumneavoastră de e-mail veți primi o confirmare de expediere cu numărul și linkul pentru a urmări expedierea. Dacă nu ați primit o confirmare de expediere, verificați căsuța poștală spam, deoarece e-mailurile automate ajung uneori acolo.
  • Ce se întâmplă dacă nu sunt la locul de livrare la sosirea comenzii mele?
Cineva ar trebui să se afle la adresa de livrare pentru a prelua coletul și pentru a furniza semnătura expedierii. Nu vă faceți griji, deoarece serviciul nostru de livrare face trei încercări de livrare. Dacă nu vă găsesc pentru prima dată la adresa de livrare, veți fi informat despre alte opțiuni de livrare. Aceasta poate include schimbarea adresei de expediere, schimbarea timpului de livrare sau posibilitatea preluării personal a transportului.

Returnări și plângeri

  • Mi s-a livrat produsul greșit. Ce ar trebui sa fac?
Dacă ați primit un produs greșit, vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți la: info@euro-markt.ro cu imagine sau video sau produsul primit. Ne angajăm să rezolvăm problemele cât mai repede posibil și să eliminăm toate inconvenientele posibile. La primirea solicitării dumneavoastră Serviciul Clienți vă va informa despre pașii următori.
  • Am primit un produs deteriorat. Ce ar trebui sa fac?
Euro-Markt ia calitatea produselor foarte în serios și ne străduim să ne asigurăm că, comanda dumneavoastră este livrată într-o stare perfectă. Cu toate acestea, dacă comanda dumneavoastră are un defect sau o eroare, vă rugăm să contactați asistența noastră pentru clienți fără întârziere la info@euro-markt.ro. Este necesar să atașați fotografia și o descriere detaliată a deficiențelor observate. La primirea solicitării dumneavoastră Serviciul Clienți vă va informa despre pașii următori.
  • Pot returna produsul?
În conformitate cu politica noastră de returnare a produsului, dacă nu sunteți mulțumit de produsul pe care l-ați primit, îl puteți returna în termen de 14 zile.
Care este termenul pentru returnarea produsului?
Pentru a returna produsul, vă rugăm să completați formularul de returnare de pe acest link:. Termenul limită pentru returnarea și rambursarea produsului este de 14 zile de la primirea produsului. Produsul trebuie să fie neutilizat, nedeteriorat, în ambalajul său original și cu tot ceea ce a fost inclus în produs. Este foarte important să solicitați o rambursare înainte de a trimite produsul înapoi. Euro-Markt nu este responsabilă pentru produsele returnate fără cererea prealabilă de rambursare. Dacă aveți o problemă sau aveți nevoie de ajutor, contactați-ne prin e-mail la: info@euro-markt.ro. Consultați secțiunea Reclamații și returnări pentru detalii despre rambursări.
  • Pot înlocui produsul?
Euro-Markt nu oferă posibilitatea înlocuirii produsului.
Înlocuirea produsului este posibilă numai în caz de reclamație a produsului din cauza deteriorării sau a defectului de fabricație. În acest caz, se livrează un model identic. Dacă Vânzătorul nu poate livra un model identic, atunci există posibilitatea de a alege un alt model sau de a rambursa.
Dacă doriți să înlocuiți produsul, puteți alege opțiunea de returnare a produsului în termen de 14 zile de la primirea comenzii și apoi să comandați un produs nou. În acest caz, Cumpărătorul va suporta costurile de returnare a produsului.
  • Cine suportă costurile de expediere a produsului?
Costul returnării produsului este suportat de Cumpărător.
Cine suportă costurile returnării produsului în cazul unei reclamații (în cazul în care un produs deteriorat sau un produs cu defecte de fabricație a fost livrat unui Cumpărător sau în cazul în care produsul greșit a fost livrat).
În cazul în care clientul a primit produsul greșit, deteriorat sau defect, costul returnării este suportat de Euro-Markt.
  • Cum și când îmi vor fi rambursați banii în caz de returnare / reclamație pentru produs?
Rambursările se fac în același mod ca și plata efectuată de Cumpărător. Perioada de rambursare este în termen de 30 de zile după ce Vânzătorul a primit produsul returnat și a aprobat rambursarea.

Informații generale

  • Cât durează garanția produselor?
Garanția pentru produsele electronice este de 24 de luni și pentru accesorii de 12 luni, cu excepția cazului în care este indicat diferit pe cardul de garanție.
Am dificultăți în utilizarea produsului, instrucțiunile sunt neclare!
Contactați-ne la info@euro-markt.ro, astfel încât colegii noștri de asistență tehnică să vă poată ajuta și să vă ghideze în utilizarea corectă a produsului.
  • Unde mai pot cumpăra produse Euro-Markt?
Deocamdată, produsele Euro-Markt sunt disponibile exclusiv la magazinul web www.euro-markt.ro.
  • Vreau să lucrez la Euro-Markt!
Dacă doriți să lucrați cu noi, ne puteți trimite CV-ul prin e-mail info@euro-markt.ro și îl vom stoca în baza noastră de date. Dacă avem nevoie de un angajat al profilului dvs., vă vom contacta.
  • Vreau să vând produse Euro-Markt în magazinul meu.
Dacă sunteți interesat să deveniți un distribuitor autorizat de produse Euro-Markt, vă rugăm să ne contactați la info@euro-markt.ro.
  • Vreau să cooperez cu Euro-Markt.
Dacă doriți să colaborați cu Euro-Markt, contactați-ne la info@euro-markt.ro sau prin intermediul rețelelor sociale și sugerați-vă ideile, dorințele și condițiile de cooperare.
  • Produse câștigate în jocuri cu premii
Produsele câștigate prin rețelele noastre sociale nu au valoare comercială și, prin urmare, nu au nicio garanție. Dacă găsiți orice defect al produsului, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la info@euro-markt.ro cât mai curând posibil. Înlocuiri și rambursări nu vor fi acceptate.
  • Cum pot contacta Euro-Markt?
Puteți contacta Euro-Markt prin intermediul formularului de contact de pe site, prin e-mail la adresa: info@euro-markt.ro sau prin intermediul canalelor de socializare.